Презентацията от WebIT, за онлайн преглеждане

CPC и CPM са само начини на закупуване на реклама в Интернет.
Независимо дали купувате на импресии или на клик, единственото важно е какво правите или понякога по-скоро „причинявате“ на своята марка.
Как и дали можем да влияем над познаваемостта и ключови параметри на марките ни в Интернет – в презентацията…

Автор: Lazar Malakov

Маркетолог, баща, съпруг... Технологически полуграмотен, мениджър, търговец, рекламист, математик, поет и програмист... A... и певец :)

2 коментара към “Презентацията от WebIT, за онлайн преглеждане”

  1. Знам 🙂 И още ме е срам, че го казах 😉
    Вече близо година ме мъчи ;))))

  2. Само че в 4-ти слайд има доста лоша грешка.

    CPM – cost per mille.
    Mille на латински е хиляда, а не милион.

Коментарите са изключени.

%d блогъра харесват това: