Skip to content

FARA 2011 идва: Кой ще ходи, и Защо?

02.09.2011

Наскоро попаднах на много весел анализ на ФАРА 2010 от страна на в-к Капитал, където се подхвърляше идеята, че специалистите по маркетинг и реклама ходят там най-вече, за да видят „новата реколта акаунтки“…

Разбира се, това е по-скоро весело намигване към Фестивала, който е дотолкова фокусиран над кандидатстващите творби за ФАРАонски награди, че почти не е полезен например с някаква практична информация и/или анализ „Защо аджеба тази кампания беше избрана да продължи напред, а предната не била за фестивал“?

Аз лично считам за много полезно присъствието си там, основно поради неформалността на контактите в Албена с един немалък брой приятели, конкуренти, контрагенти, рекламодатели и други интересни лица… Буквално стотици от тях за около 2-3 дни престой… и то не онлайн във Facebook, а на чаша бира/водка/кафе…

Любопитно ми е какви са според вас ползите от една късно-лятна разходка до северното Черноморие, инвестицията в една акредитация и стаята в кк.Албена… и въобще ЗАЩО ще ходите (няма да отидете) тази година на ФАРА 2011?

Advertisements
One Comment
  1. 03.09.2011 12:58

    Работната събота не предразполага към споделяне… или колегите вече са ТРЪГНАЛИ за ФАРА 🙂
    Следващият ми пост ще да е от Албена… Но аз отивам чак на 9ти…

Коментари са забранени.

%d bloggers like this: